.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مأموریت علی کریمی در حادثه تروریستی کرمان
انسجام و همبستگی ملت ایران در مواقع بحران موضوعی است که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عامل کینه و عداوت بیشتر ضد انقلاب تبدیل شده است.
مأموریت علی کریمی در حادثه تروریستی کرمان

علی کریمی که این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری به یک چهره منفور در بین مردم ایران تبدیل شده است، در جریان حادثه تروریستی در کرمان برای انجام یک ماموریت ویژه از سوی سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های معاند اجیر شده بود.

 

کریمی مدتی است صفحه شخصی اش در فضای مجازی را به جریان‌های ضد انقلاب اجاره داره است تا در هر موقعیتی برای التهاب آفرینی در کشور مورد استفاده قرار گیرد و حالا نوبت نقش آفرینی این چهره منفور ملت ایران در حادثه تروریستی کرمان است.

 

جریان ضد انقلاب که در طول بیش از ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی در هیچ موقعیتی از دشمنی و خباثت علیه ملت ایران ذره‌ای عقب گر نداشته است، به یک واقعیت مهم پی برده و آن اینکه بحران در ایران، زمینه ساز اتحاد در بین مردم خواهد بود.

 

چنانچه در اقدام ترویستی در کرمان و شهادت و زخمی شدن هموطنانمان نیز موجی از محکومیت این اقدام تروریستی در کشور از سوی چهره‌های مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی و سیاسی به راه افتاد، اقدامی که موجب همدردی گسترده مردم با خانواده‌های داغدیده و مطالبه عمومی برای انتقام از عاملان و آمران این اقدام تروریستی شد.

 

همبستگی ملی در بین مردم ایران در مواقع بحران، موضوعی است که جریان ضد انقلاب در طول بیش از ۴۰ سال اخیر به آن پی برده و از آن کینه‌ای عمیق به دل گرفته است، موضوعی که حالا از انجام ماموریت‌های تروریستی مهم‌تر شده و باید به عنوان پازل اصلی پس از عملیات‌های تروریستی برای آن برنامه ریزی شود.

 

ایجاد دوقطبی در کشور ماموریتی مهم‌تر از عملیات تروریستی

 

علی کریمی، اما با نشان دادن توانمندی خود در وطن فروشی و خیانت در حق هموطنانش، بهترین مهر ضد انقلاب برای تکمیل پازل عملیات تروریستی کرمان شناسایی شد.

 

او با توییت توهین آمیز خود بلافاصله پس از عملیات تروریستی در کرمان تلاش کرد هدف ایجاد دوقطبی در کشور برای کم اهمیت کردن موضوع انفجار و شهادت و زخمی شدن مردمی که برای گرامی داشت قهرمان ملی خود در کرمان حاضر شده بودند، را دنبال کند.

 

پشت پرده این اقدام کریمی حاکی از آن بود که این چهره بی اعتبار در بین مردم به دنبال ایجاد یک جو روانی در بین افکار عمومی است،، اما واکنش‌ها به توییت توهین آمیز وی موجب شد نه تنها فضای جامعه دچار دوقطبی نشود بلکه چهره حقیقی وی بیش از پیش آشکار شود.

 

واکنش‌هایی که بیش از همه از سوی چهره‌های فرهنگی و هنری مطرح شد این در حالی بود که تنها دفاع کریمی در واکنش چهره‌های مختلف به توییت توهین آمیزش، حذف و بلاک صفحه هنرمندان بود.

 

حالا باید دید این مهره سوخته ضد انقلاب چگونه در ماموریت‌های بعدی دشمنان ملت ایران نقش آفرینی خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.746 seconds.